FAQ czyli najczęściej zadawane pytania

1. Można zamówić biurko na wymiar?

Jasne! Skontaktuj się z nami na bok.easydesk@gmail.com - razem z Tobą opracujemy wygląd Twojego spersonalizowanego biurka oraz wykonamy wycenę. Czas realizacji biurka na wymiar to około 21 dni roboczych.

Niestety, w związku z ograniczeniami technicznymi na wymiar nie można wykonać blatów z płyty wiórowej następujących modeli:

Simple Pro, Simple Plus, blatów wciętych Ergonomic oraz blatów wciętych Pro. 

 

2. Jest możliwy odbiór osobisty?

Oczywiście, że tak. Zamów swoje nowe biurko i wybierz opcję dostawy "Odbiór osobisty" - Nasz pracownik, gdy Twoje biurko będzie gotowe, skontaktuje się z Tobą by ustalić termin odbioru.

 

3. Kiedy będzie moje biurko?

Odpowiedź jest prosta - wysyłka zamówionego przez Ciebie biurka, w zależności od modelu, waha się od 2 do 21 dni roboczych (nie bój się, 21 dni roboczych to termin przyjęty tylko dla biurek na wymiar!). Jeśli przeprowadzasz się/pracujesz w określonych godzinach/wymaga tego sytuacja - napisz do nas na bok.easydesk@gmail.com, podaj w wiadomości numer swojego zamówienia i dokładnie określ swoje pytanie - postaramy się, co do dnia, określić kiedy Twoje biurko znajdzie się w Twoich rękach. 

 

4. Wpisałem/am błędne dane do wysyłki, co mam zrobić?

Nie panikować! Śmiało pisz na bok.easydesk@gmail.com - pomożemy :).

 

5. Mogę anulować swoje zamówienie?

Jasne, daj nam znać na bok.easydesk@gmail.com lub pod numerem kontaktowym 795005565.

 

6. Zamówiłem/am biurko ze stelażem - dotarła do mnie tylko jedna paczka! Matko, co robić?

Uzbroić się w cierpliwość! Czasem, choć rzadko, zdarza się tak, że firma kurierska wydaje do doręczenia tylko jedną z paczek, gwarantujemy, że druga paczka trafi do Ciebie najbliższego dnia :)

 

7. Zamówiony komponent nie działa!

Poważna sprawa! Niezwłocznie napisz do Nas na adres: easydeskap.reklamacje@gmail.com.

 

8. Dotarło do mnie uszkodzone biurko!

Uuuu... bardzo niedobrze. Natychmiast skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość na adres e-mail easydeskap.reklamacje@gmail.com - pamiętaj by do zgłoszenia dodać zdjęcie uszkodzenia, zdjęcie paragonu oraz numer zamówienia którego dotyczy Twoje zgłoszenie.

 

9. Nie podoba mi się Wasze biurko, chcę odstąpić od umowy. Jak mam to zrobić?

Nic prostszego - spakuj biurko, uzupełnij formularz zwrotu towaru następnie wyślij paczkę (do paczki dołącz podpisany i wypełniony formularz) na adres:

EasyDesk Agata Pawlik 

ul. Batalionów Chłopskich 138

42-209 Częstochowa

PL

tel. kont. 795005565

Pamiętaj, że w wypadku zakupu biurka które posiada grawer, gdy miejsce montażu komponentów zostało zmienione lub gdy biurko zostało wykonane na wymiar nie możesz odstąpić od zakupu (zwrócić towaru i domagać się zwrotu poniesionych kosztów) - wiemy, to dość uciążliwe, niestety tak stanowi litera prawa :(.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium