Zwroty i reklamacje

Szukasz pomocy w zwróceniu produktu lub złożeniu reklamacji? Sprawdź poniżej co robić!

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: easydeskap.reklamacje@gmail.com

Aby przyspieszyć proces rozpatrywania reklamacji pamiętaj by dokładnie opisać czego dotyczy Twoja reklamacja, dołącz do wiadomości zdjęcie uszkodzenia/braku oraz zdjęcie paragonu lub faktury VAT!

 

Zwrot towaru


Wszystkie biurka w ofercie naszego sklepu są produktami nieprefabrykowanymi. Wszystkie biurka wykonujemy po złożeniu zamówienia przez klienta.  Po jego wyprodukowaniu nie masz możliwości odstąpienia od umowy zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta art. 38 punkt 3.
### Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
Nie wyklucza to odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium