Zwroty i reklamacje

Szukasz pomocy w zwróceniu produktu lub złożeniu reklamacji? Sprawdź poniżej co robić!

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: easydeskap.reklamacje@gmail.com

Aby przyspieszyć proces rozpatrywania reklamacji pamiętaj by dokładnie opisać czego dotyczy Twoja reklamacja, dołącz do wiadomości zdjęcie uszkodzenia/braku oraz zdjęcie paragonu lub faktury VAT!

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

 Oświadczenie odstąpienia od umowy kupna/ Formularz zwrotu towaru


EasyDesk Agata Pawlik
ul. Batalionów Chłopskich 138
42-209 Częstochowa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium